19.11.08

我受够你们了

真的不明白为什么这个世界上会有酱的人
你自己不爽我就算了啦
为什么要叫其他人也一起不爽我
没品!

你们会不爽我
是因为你们还没有清楚了解
我是一个怎样的人
就妄下叛断
并不爽我。。。

算啦
不爽就不爽啦
在你不爽别人之前
用你的屁股想想
可能别人也在不爽你
然后用你黑色的心
感受一下
被人不爽的滋味!

讨厌!

你们让我从喜欢来上课
到讨厌来上课
从喜欢和你们做朋友
到讨厌和你们做朋友!

唉。。。

我做错了什么吗?
为什么你们要酱对我?
给我一个太平的学院生涯可以吗?

高太贵手
放过我啦
我受够你们了!

2 comments:

:::__Kyle__::: said...

wahh~~who so bad de oh?? do sumthing like diz ler...haix....pity u loh...bt true frens dun reli need many...jz like me...im nt say i dun like my frens bt all of them is my fren...i hate ppl cuz i gt reason n i wont stop ppl frm making frens cuz diz is their freedom....so....tat person u mention reli is a bad ppl.....if he o she do diz...means u can avoid frm being her o his fren liao....

Adeline said...

ya, start frm de beginning i ad dun treat her( is a gul,u knw de la,our class less boy de) as my fren...I jus treat her as my classmate...U oso pity me le...=(