28.7.09

Someday

Someday you'll gonna realize
One day you'll see through my eyes
But then i won't even be there
I'll be happy somewhere
Even if i can't

I know
You don't really see my worth
You think your the last guy on earth
Well i've got news for you
i know i'm not that strong
But it won't take long
Won't take long

Coz someday, someone's gonna love me
The way, i want that you to need me
Someday, someone gonna take you place
One day i'll forget about you
You'll see, i won't even miss you
Someday, someday

But now
I know you can't tell
I'm down, and i'm not do anyway
But one day these tears
They will all run dry
I won't have to cry
Sweet goodbye

Coz someday, someone's gonna love me
The way, i want that you to need me
Someday, someone gonna take your place
One day i'll forget about you
You'll see, i won't even miss you
Someday, someday

反复的在听着这首歌
觉得歌词很符合我的意境
眼泪也不自觉的流了下来

你从来就没有给过我承诺
我等了你这么久
为你做了这么多
但是你却好像无动于衷

从我决定了要放弃你的那一天起
我就一直在找方法让自己开心
虽然我知道
我根本就开心不起来

我知道我自己没有想像中坚强
可是
不用多久
我一定会把你放下的

你以为你自己是谁?
总有一天
会有其他人发现我的好
总有一个人
可以代替你在我心中的位置
我会忘了你
我再也不会再想起你了

我现在的心情很糟
但总有一天
我所留的眼泪
都会干掉
我再也不会为你哭泣了
再见了,亲爱的

*这些不是翻译,是我觉得符合我心情的歌词。。。

×这就是为什么我一直再说要过新生活的原因。。。

No comments: