25.12.09

我也要

看着自己小学的朋友
实现了自己的计划
实现了自己的梦想
心里很不是滋味

他在我这个年纪
已经自己背着包包去旅行了
简称背包旅行

他的目的地虽然不远
可我却佩服他有这样的能力
我说的是金钱

看着他每一天在部落格里写下自己的感言
总觉得心里不是味儿
总觉得好羡慕好羡慕
总觉得想要快点毕业努力做工
也实行自己的计划

还记得以前的他
小学坐在我的隔壁
每天都要挨我的骂
挨我的冷言冷语
那是的我
觉得他很胆小
除了功课厉害
英文厉害之外
没有什么会

没想到
如今的他
居然也会让我感到羡慕

我羡慕他的英文造诣
羡慕他的胆量
更羡慕他的生活

我要做男生
我要背包旅行
我要钱

我什么都要!

Roland,may you have a nice trip at Bangkok...

2 comments:

Anonymous said...

i think i saw him a few days ago at kl central. actually i'm not so sure, coz juz a glimpse of eye. i called him, he looked back and responded too. but we didnt talk much, juz a 'hi'. then, both of us work the opposite way.

sys

Adeline said...

gosh~! u knw sometime i felt so regret that i treat him so bad when he is sat beside me during primary...if nt i think we may be very close as he close with others..haiz...i only left u,which still remind me that i still have my primary school memories...